فروشگاه اینترنتی پیشرو تلاشگران

فروشگاه اینترنتی پیشرو تلاشگران
  • دسته بندی کامل در مگامنو
  • امکان نظر دهی برای هر محصول
  • نمایش محصولات فروش ویژه
  • کاملا بهینه سازی شده و زیبا
  • اشتراک در شبکه های اجتماعی

طراحی سایت معرفی محصول

فروشگاه قطعات الکترونیکی جز سایت های معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی می باشد که برای معرفی محصولات مذکور مورد استفاده قرار می گیرند.

سایت های معرفی محصولات سایت هایی مابین فروشگاه اینترنتی و شرکتی می باشند، فروشگاه قطعات الکترونیکی اینگونه سایت ها برای معرفی محصولات یک برند یا شرکت همراه با معرفی خود ایشان در یک سایت مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

از ویژگی های یک فروشگاه قطعات الکترونیکی جهت معرفی محصولات شرکت :

توضیح کامل و درج ویژگی های محصولات و اینکه چرا این محصول باید خریداری شود.

نمایش محصولات مشابه به محصول مورد نظر با گالری تصاویر با کیفیت از تنوع محصولات.

امکان اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی برای جذب بیشتر کاربران.

ریسپانسیو بودن :
با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت وگذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزی میباشد. حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد .
مدیریت آسان :
یکی از ویژگی های مهمی که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن ها توجه ویژه ای شود قسمت مدیریت سایت های شخصی میباشد. این مدیریت باید بسیار ساده و در عین حال کاربردی نیز باشد. در سیستم های مدیریت محتوای آماده عمدتاً این مسئله رعایت نشده و مدیر سایت با فضای مدیریتی وسیعی در تعامل است که از اکثر امکانات هرگز استفاده نخواهد کرد.

 

سایت معرفی pteleket.ir را بر اساس پارامترهای روز ui و ux طراحی نمودیم. این سایت یک سایت قدرتمند در زمینه معرفی قطعات الکترونیکی می باشد.

 

[wpseo_address oneline=”1″ show_state=”1″ show_country=”1″ show_phone=”1″ show_phone_2=”1″ show_fax=”1″ show_email=”1″ show_logo=”0″]



توجـــــه در صورتی که وب سایت به این شکل و با همین امکانات نیاز دارید، ما آن را با 30% تخفیف به شما ارائه خواهیم داد. کافی است فرم زیر را پر و برای ما ارسال نمایید.

رتبه بندی

70

سئو

75

کارایی

65

محتوا