منظور از خانه هوشمند چیست ؟


هوشمند سازی منازل : ایجاد توانایی کنترل وسایل برقی مورد نظر از راه دور ( خارج از منزل ) به وسیله یک خط تلفن همراه و یا اتصال به اینترنت می باشد . هوشمند سازی منازل به منظور افزایش آسایش (رفاه) و آرامش افراد در منزل و همچنین افزایش صرفه جویی در زمان و انرژی به وجود آمده و امروزه به عنوان یک عامل مهم در صنعت ساختمان سازی مطرح گردیده است .

سيستم هوشمند ساختمان می تواند از لحاظ امنیت، صرفه جویی در انرژی و همچنین زیبا سازی ساختمان نیز نقش مهمی را ایفا کند. خانه هوشمند منتظر فرمان شماست دستورات خود را بدهید و چیزی جز خوش خدمتی از آن نخواهید دید . در هوشمند سازی ساختمان تمامی وسایل برقی در یک کالبد قرار گرفته و تحت فرمان شما عمل می کنند .

smart-home

مزایای هوشمند سازی ساختمان


آسایش و رفاه هرچه بیشتر

سيستم هوشمند ساختمان، آسايش و رفاه را برای ساکنین خود به ارمغان مي آورد و راه حلي مناسب جهت ايجاد راحتي بيشتر و سرعت بخشيدن به امور روزانه می باشد.

کنترل از راه دور تمامی وسایل

خانه هوشمند داراي يك زيربناي ارتباطي پيشرفته بوده كه در آن كليه سيستمهاي الكترومكانيكي ساختمان را به صورت متمرکز مانيتور و كنترل کرده و لذت زندگي در يك خانه مدرن و پیشرفته را نيز تجربه مي كنید.

بهینه سازی در مصرف انرژی

با سيستم كنترل هوشمند ساختمان ميتوان تا حدود 50% در مصرف انرژي صرفه جويي كرد، در ساعت اوج مصرف انرژی ها را مهار و انرژي تلف شده را حذف کرده و همچنين از منابع طبيعي در كنار منابع مصنوعي در زمان مناسب به طور هوشمند استفاده نمود .

امنیت و حفاظت

خانه هوشمند از پس حفاظت خودش بر می آید و در نبود شما مراقب خودش هست. او به هنگام نبود شما حضورتان را شبیه سازی می کند . در صورت وقوع اتفاق شما را با خبر می سازد و اقدامات لازم را در هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه (حریق) انجام می دهد .

از دیگر مزایای هوشمند سازی ساختمان می توان به : افزایش طول عمر مفید تجهیزات، کاهش خطای انسانی و افزایش اطمینان از عملکرد تجهیزات هوشمند شده اشاره کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از داشتن یک خانه هوشمند کافیست با ما تماس گرفته و در جلسه حضوری از توانایی های آن بازدید و در صورت تمایل، با در نظر داشتن نیازتان خانه خود را هوشمند گردانید .

شماره های تماس:

09159812817

09376808058