سایت شخصی مقاله ای

سایت شخصی مقاله ای
  • دسته بندی کامل در مگامنو
  • امکان نظر دهی برای شخص مورد نظر
  • نمایش بیوگرافی و رزومه کاری شخص در سایت
  • کاملا بهینه سازی شده و زیبا
  • اشتراک در شبکه های اجتماعی

طراحی سایت شخصی

سایت‌های شخصی شامل صفحه تماس با ما، گالری، پروفایل، اخبار، مقالات، رزومه و… می‌شوند که مناسب پزشکان، هنرمندان، ورزشکاران، افراد معروف و… است. وقتی شما یک وب سایت شخصی ایجاد می‌کنید هر فردی در هر جای دنیا تنها با یک تلفن همراه و اینترنت میتواند وارد سایت شخصی شما شود و اطلاعات مفیدی راجع به شما و زمینه کاریتان به دست آورد. این دست از سایت ها برای کسانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور و یا استخدام در شرکت‌های بزرگ را دارند بسیار حائز اهمیت است.

 

از ویژگی های این دست از سایت ها  :

در موفقیت طراحی سایت شخصی مقاله ای ویژگی های زیادی  مطرح است. سایت های طراحی شده با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده اند ویژگی های خاص خود را دارند. ما اینجا به تعدادی از آنها اشاره میکنیم :

1) رزومه کاری (برای استخدام و فرصت های شغلی)
2) برند شخصی (برای معروفیت بیشتر و شناخته شدن)
3) گالری (برای ارائه تخصص و نمونه کار های خود به کارفرمایان)

4 ) ریسپانسیو بودن :
با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت وگذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزی میباشد. حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد .
5) مدیریت آسان :
یکی از ویژگی های مهمی که در طراحی سایت شخصی باید به آن ها توجه ویژه ای شود قسمت مدیریت سایت های شخصی میباشد. این مدیریت باید بسیار ساده و در عین حال کاربردی نیز باشد. در سیستم های مدیریت محتوای آماده عمدتاً این مسئله رعایت نشده و مدیر سایت با فضای مدیریتی وسیعی در تعامل است که از اکثر امکانات هرگز استفاده نخواهد کرد.

 

سایت معرفی your.pmرا بر اساس پارامترهای روز ui و ux طراحی نمودیم. این سایت یک سایت قدرتمند در زمینه معرفی سایت شخصی می باشد.

 

[wpseo_address oneline=”1″ show_state=”1″ show_country=”1″ show_phone=”1″ show_phone_2=”1″ show_fax=”1″ show_email=”1″ show_logo=”0″]



توجـــــه در صورتی که وب سایت به این شکل و با همین امکانات نیاز دارید، ما آن را با 30% تخفیف به شما ارائه خواهیم داد. کافی است فرم زیر را پر و برای ما ارسال نمایید.

رتبه بندی

60

سئو

80

کارایی

50

محتوا