سایت شخصی بیمه دانا ترخیص

سایت شخصی بیمه دانا ترخیص
  • دسته بندی کامل در مگامنو
  • امکان نظر دهی برای سایت
  • کاملا بهینه سازی شده و زیبا
  • اشتراک در شبکه های اجتماعی

طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه به منزله ارتقا کسب و کار در حیطه بیمه می تواند،تاثیر شگفت انگیزی در موفقیت شرکت بیمه شما داشته باشد؛ طراحی وب سایت بیمه توسط بسیاری از شرکت ها با امکانات متنوعی قابل طراحی خواهد بود؛ از آنجایی که بسیاری از روش های خدمات رسانی برای بیمه قدیمی شده و مردم نسبت به رفت و آمد های حضوری واکنش های منفی نشان می دهند، بنابراین خدمات آنلاین در چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی را در حوزه های مختلف به خود جذب کرده است.

از ویژگی های این سایت

1 ) ریسپانسیو بودن :
با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت وگذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزی میباشد؛ حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد.
2) مدیریت آسان :
یکی از ویژگی های مهمی که در طراحی سایت شخصی باید به آن ها توجه ویژه ای شود قسمت مدیریت سایت های شخصی میباشد؛ این مدیریت باید بسیار ساده و در عین حال کاربردی نیز باشد. در سیستم های مدیریت محتوای آماده عمدتاً این مسئله رعایت نشده و مدیر سایت با فضای مدیریتی وسیعی در تعامل است که از اکثر امکانات هرگز استفاده نخواهد کرد.

سایت معرفی بیمه danatarkhis.ir  را بر اساس پارامترهای روز ui و ux طراحی نمودیم؛ این سایت یک سایت قدرتمند میباشد.

 

[wpseo_address oneline=”1″ show_state=”1″ show_country=”1″ show_phone=”1″ show_phone_2=”1″ show_fax=”1″ show_email=”1″ show_logo=”0″]



توجـــــه در صورتی که وب سایت به این شکل و با همین امکانات نیاز دارید، ما آن را با 30% تخفیف به شما ارائه خواهیم داد. کافی است فرم زیر را پر و برای ما ارسال نمایید.

رتبه بندی

60

سئو

70

کارایی

62

محتوا